Bekerja dari rumah dengan SHAKLEE

Assalamualaikum...

Malam-malam camni rasa nak luah perasaan pulak…haha.. perasaan apa yea rindu, sayang, benci, gembira… Banyaknya.. tapi nak pilih satu ja… Baiklah saya pilih  perasaan  GEMBIRA, barulah seronok sikit nak baca entri kali ni kan.




Sebenarnya sekarang ni saya rasa gembira sangat-sangat.. gembira dan  syukur kepada Allah S.W.T sebab ketemukan saya dengan SHAKLEE. Sebenarnya selepas ja habis Degree dulu saya memang full time housewife. Sebab suami saya memang tak suka saya bekerja. susah katanya, nak kena  tinggal anak dengan orang, rumah tangga pun mesti tak terurus nanti. Jadi nak tak nak terpaksa ikut ajalah, walaupun dalam hati nak sangat bekerja, nak ada pendapatan sendiri.

Alhamdullilah, akhirnya Allah ketemukan saya dengan SHAKLEE. Bermula sebagai seorang pengguna Shaklee, akhirnya saya betul-betul jatuh cinta dengan Shaklee dan terus mendaftar sebagai SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR.  Walaupun niat saya mula-mula dulu untuk guna sendiri sahaja produk Shaklee ni. Tapi tak sangka pulak, lepas ja sharing dengan kawan-kawan tentang kebaikan Shaklee, ramai  yang order. Bermula dari situlah bermula la diri saya sebagai WHAM






Nak tahu tak maksud WHAM???  WORK AT HOME MOM (ibu yang bekerja dari rumah)… bestkan kita boleh bekerja dari rumah. Bukan ja kita dapat buat semua keja rumah (mengemas, memasak, membasuh) jaga anak-anak dan suami (sakit demam pun kita ada). Tapi pada masa yang sama kita juga dapat menanbah pendapatan sampingan.

Tak susah pun kita nak bekerja dari rumah dengan SHAKLEE ni tau, modal serendah RM75 (Semenanjung Malaysia)/ RM85 ( Sabah/Sarawak) seumur hidup plak tu. Sekarang ni kan zaman teknologi, semuanya dihujung jari ja.. nak order barang, nak masuk kelas, nak set iklan semuanya mudah ja. Yang penting usaha, doa n tawakal.. Insyaallah kita semua boleh Berjaya.

sekarang ni rasa syukur sangat , kalau dulu teringin nak ada pendapatan sendiri tapi sekarang semuanya dah menjadi kenyataan. Surirumah macam saya pun boleh ada pendapatan sendiri  tiap-tiap bulan, bukan 2,3 angka tp 4 angka walaupun baru 2 bulan bersama Shaklee dan Insyaallah sedang berusaha untuk 5,6 angka pulak. Yang pasti rumah tangga terjaga, pendapatan pun bertambah.




Jika anda berminat, jangan malu-malu hubungi saya segera PM/WHATSAPP/WECHAT 011-39260329 ( diana ), Insyaallah saya akan cuba bantu anda from ZERO TO HERO. Jalan sudah ada, tangga telah tersedia, jom saya tunjukan caranya.


Comments