Dapatkan Vitamin Shaklee dengan Harga Ahli dengan Menjadi Ahli

Assalamualaikum…..

Banyaknya PM harini yang bertanyakan Harga Vitamin Shaklee. Bukan saja hari ni tau, boleh dikatakan tiap-tiap hari ada customer yang bertanya harga Vitamin Shaklee. Alhamdullilah… ada setengah customer yang bertanya dan terus beli ja. Tapi ada setengah customer pulak jenis yang suka survey harga.

Mahal ker vitamin Shaklee ni??? Rasanya tak la mahal sangat kan berbanding kesan yang akan kita dapat. Dah tu ada setengah jenis Vitamin Shaklee ni, sebotol tahan berbulan-bulan. Sebab ada sesetengah vitamin jenama lain lagi mahal dari Vitamin Shaklee tau. Tapi korang tahu tak cara yang terbaik untuk beli Vitamin Shaklee. Caranya mudah saja tau.. Korang kenalah DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE YANG SAH.
.

Mudah ja kan.. korang Cuma perlu membayar yuran keahlian serendah RM65/75 ( Semenanjung Malaysia) atau RM85 ( Sabah/Sarawak) atau beli produk bernilai RM650 keatas dalam satu resit (bersamaan 200uv). Kedua-dua cara ni untuk keahlian seumur hidup tau. Tak payah renew-renew tiap-tiap tahun tau tapi banyak manfaat yang korang boleh dapat. Yang paling penting mestilah korang boleh beli Produk Shaklee dengan harga Ahli. Jimatkan.. korang boleh jimat sehingga 20% apabila menjadi Ahli Shaklee yang sah. Jadi duit yang kita jimat tu boleh la simpan untuk masa depan atau pun kecemasan nanti.

Selain daripada tu banyak lagi kelebihan yang korang akan dapat kalau mendaftar sebagai ahli, antaranya:

  • Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus. 
  • Dapat beli barang dengan HARGA PROMOSI..Contohnya bulan nie, Shaklee buat promosi untuk Ostematrix, BUY 6 FREE 1..untungkan...
  • BONUS KERETA
  • BONUS PERCUTIAN DAN UMRAH


Woww… best kan...Tulah untungnya join jadi ahli Shaklee..Selain dapat beli dengan harga murah, banyak lagi yang kita boleh dapat.. Jadi tunggu apa lagi DAFTAR SEGERA sebagai Ahli Shaklee yang sah.

 


Jadi pada yang berminat jom sertai saya. Hubungi saya ditalian 011-39260329 ( Diana) untuk mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE.

Comments