Testimoni set kurus Shaklee



Assalamualaikum...

Bosan sangat kan bila orang tegur-tegur badan kita dah naik la, dah chubby la, dah bambam la.. Huhu... rasa tak suka sangatkan. sedih saja rasanya kan.... Ok jom saya nak kongsi satu cerita, ada seorang jiran saya ni dulu memang badan saiz XL, dia dah cuba macam-macam produk pelangsingngan tapi tetap berat badan tak turun-turun jugak. sampai la satu hari waktu sembang- sembngan dengan saya dia ada bertanya pasal Set Kurus Shaklee ni. lepas saja saya cadangkan apa yang sesuai dengan dia, akak ni terus beli tampa banyak soal. Alhamdullilah... sekarang berat dia dah turun 3KG dalam tempoh 3 minggu pengambilan secara konsistent. Insyaallah kalau kita betul-betul konsistent ikut jadual pengambilan vitamin dan jaga pemakanan, berat badan pasti akan turun dengan mudah dan selamat. okehlah kita tinnggal dulu cerita pasal jiran saya tu.. untuk entri hari saya cuma nak share testimoni- testimoni pengguna yang berpuas hati dengan Set Kurus Shaklee. Jom kita tengok.



Testimoni 1



Testimoni 2



Testimoni 3



Testimoni 4



Testimoni 5



Testimoni 6



Untuk maklumat lanjut atau ingin membuat sebarang pesanan, boleh hubungi saya seperti dibawah ini :

KHAIRULDIYANA BT MOHM ZAINI
SHAKLEE id : 1066543
♥ Sms/WhatsApp/Wechat : 011-39260329
♥ Emel : khairul_diyana83@yahoo.com
♥ Fb : https://www.facebook.com/khairuldiyana.diyana
♥ Page : https://www.facebook.com/diyana83
♥ Page : https://www.facebook.com/Pengedarvitaminpadangserai



Jika anda pemegang Kad Kredit dan Kad Debit, anda juga boleh membuat belian sendiri untuk SEBARANG PRODUK dengan KLIK dibawah ini.














Ingin menambah pendapatan.. Kurang modal… Tak tahu cara memulakan perniagaan..
Jom setai Keluarga Jutawan Shaklee kami.. Anda akan dibimbing FROM ZERO to HERO..
Untuk keterangan lanjut KLIK di bawah ini.



Comments