Promosi September 2014


Assalamualaikum…




Wowww… memang menarikan Promosi bulan September 2014 ni. Mana taknya, bukan saja satu barang sahaja yang ditawarkan pada harga Promosi, tapi dua barang sekaligus.  Meal Shakes BUY 3 FREE 1 dan Collegen Powder BUY 6 FREE 1. Hebatkan, memang rugi sangat kalau ada yang terlepas peluang ni.



Promosi Meal Shakes Beli 3 Percuma 1

Meal Shakes adalah produk yang sangat sesuai untuk kanak-kanak. Ini kerana Meal Shakes diperkaya dengan 19 jenis vitamin dan mineral penting.  Ianya juga kaya dengan kalsium dan rendah kandungan indeks glisemik. Pengambilan Meal Shakes dapat menyediakan nutrisi asas untuk pertumbuhan dan pembesaran yang sangat diperlukan oleh kanak-kanak. Lebih-lebih lagi kanak-kanak yang kerap sakit, kurang makan sayur, mengalami masalah sembelit dan kurang selera makan.

Bukan kanak-kanak jer tau yang sesuai minum Meal Shakes ni. Untuk orang dewasa pula, Meal Shakes boleh dijadikan sebagai pengambilan sarapan pagi segera yang penuh berkhasiat.




Promosi Collagen Powder Beli 6 Percuma 1

Shaklee Collagen Powder adalah kolagen yang tulen dan berkualiti tinggi. Ianya dihasilkan daripada ekstrak sisik ikan merah (spesis ikan dari laut dalam). Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton, dimana mudah untuk diserap oleh tubuh badan dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan kulit.

Satu tips nak kongsi dengan semua penggemar kolagen. Kalau boleh sebelum beli kolagen, sila tanya dulu pada penjual berapa kandungan dalton dalam kolagen tersebut. Kalau tinggi kandungan Dalton susah badan kita nak serap khasiat kolagen tersebut. :)

Antara kebaikan kolagen ialah anti-penuaan, menegangkan kulit, menghaluskan kulit, mengurangkan masalah sakit sendi, melembabkan kulit serta mencantikkan kulit dari luar dan dalam.


Jadi apa tunggu lagi, jom dapatkan Meal Shakes dan Collegen Powder semperna Promosi September ini. Jadi jika anda ingin mendapatkan mendapatkan Meal Shakes dan Collagen Powder, hubungi saya seperti dibawah ini,

KHAIRULDIYANA BT MOHM ZAINI
SHAKLEE id : 1066543
♥ Sms/WhatsApp/Wechat : 011-39260329
♥ Emel : khairul_diyana83@yahoo.com
♥ Fb : https://www.facebook.com/khairuldiyana.diyana
♥ Page : https://www.facebook.com/diyana83
♥ Page : https://www.facebook.com/Pengedarvitaminpadangserai














Ingin menambah pendapatan.. Kurang modal… Tak tahu cara memulakan perniagaan..
Jom setai Keluarga Jutawan Shaklee kami.. Anda akan dibimbing FROM ZERO to HERO..


Untuk keterangan lanjut KLIK di bawah ini.



Comments