Set Demam Denggi Shaklee


Assalamulaikum…


Semalam saya ada terbaca satu laporan tentang demam denggi. Bila kita baca dan cuba rasakan andai aku yang terkena penyakit ini, rasa sangat menakutkan. Ini kerana demam denggi berupaya membawa maut kepada penghidapnya dalam tempoh yang singkat andai tidak dirawat (KLIK sini untukmengetahui tentang lebih lanjut).

 

SIMPTOM Demam Denggi

 Ciri-ciri klinikal demam denggi berubah-ubah mengikut umur pesakit

  • Bayi dan kanak-kanak mungkin mengalami demam yang sukar dibeza-bezakan beserta dengan kemunculan ruam.
  • Orang dewasa dan kanak-kanak yang lebih tua mungkin mengalami sama ada sindrom demam yang tidak serius ataupun demam kuat yang mengejut, sakit kepala yang teruk, ruam dan sakit di belakang mata, otot dan sendi. Pendarahan kulit adalah fenomena lazim.


Penyakit ini lazimnya bermula dengan

  • Peningkatan suhu badan yang mendadak, diikuti gejala-gejala lain yang tidak khusus seperti merah muka dan lain-lain gejala demam denggi yang tidak spesifik.
  • Rasa tidak selesa di bahagian ulu hati (epigastrik), sensitif di bahagian rusuk kanan dan sakit di bahagian abdomen merupakan fenomena biasa demam denggi berdarah.
  • Demam selalunya berterusan selama 2-7 hari dan suhu badan boleh meningkat setinggi 40-41oC dan mungkin diikuti dengan kekejangan dan pendarahan.
  • Dalam kes-kes yang sederhana teruk, selalunya semua tanda dan gejala penyakit hilang selepas demam sembuh.
  • Pesakit biasanya sembuh secara spontan atau selepas diberi terapi cecair dan elektrolit (ion berasingan seperti natrium, klorida, potasium, bikarbonat dan lain-lain)

 

SUPPLEMENT SHAKLEE Untuk Pesakit Demam Denggi



PERFORMANCE 

  • Dapat membantu meningkatkan daya ketahanan badan – memberikan tenaga kepada otot dan sel yang cepat, mengelakkan dehidrasi (kehilangan air) semasa demam dan terbukti secara klinikal dalam memlihara paras gula daram darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan.
  • Membekal tenaga & daya ketahanan fizikal – ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus magnesium dab chloride. Tidak mengandungi perisa. pewarna dan bahan pengawet sepertimana minuman isotonik sukan di pasaran.




NUTRIFERON

  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari – ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.





Jika anda ingin membuat sebarang pesanan atau pertanyaan berkaitan produk, sila hubungi saya seperti dibawah ini.

KHAIRULDIYANA BT MOHM ZAINI
SHAKLEE id : 1066543
♥ Sms/WhatsApp/Wechat : 011-39260329
♥ Emel : khairul_diyana83@yahoo.com
♥ Fb : https://www.facebook.com/khairuldiyana.diyana
♥ Page : https://www.facebook.com/diyana83
♥ Page : https://www.facebook.com/Pengedarvitaminpadangserai




Jika anda pemegang Kad Kredit dan Kad Debit, anda juga boleh membuat belian sendiri untuk SET DEMAM DENGGI dengan KLIK dibawah ini.


















Ingin menambah pendapatan.. Kurang modal… Tak tahu cara memulakan perniagaan..
Jom setai Keluarga Jutawan Shaklee kami.. Anda akan dibimbing FROM ZERO to HERO..

Untuk keterangan lanjut KLIK di bawah ini.




Comments

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda disini: [TQ]