COQ10 Untuk Kesuburan Lelaki


Assalamualaikum…


CoQHealth Plus daripada Shaklee merupakan supplement yang kaya dengan kandungan Coenzyme Q10 (CoQ10) yang mempunyai banyak kebaikan dalam diri kita. CoQHealth Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan juga ekstrak Teh Hijau.






Selain baik untuk jantung, ianya juga terbukti dalam satu kajian dapat membantu meningkatkan pergerakan sperma di kalangan lelaki. Ini sekaligus dapat meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan meningkatkan kebarangkalian isteri untuk hamil.



BAGAIMANA COQ10 MEMBANTU KESUBURAN?


Kajian menunjukkan bahawa CoQ10 aktif di dalam testis dan merupakan antioksidan yang memainkan peranan penting dalam membentuk membrane dan struktur lain di dalam sel bagi tujuan untuk memerangi kesan oxidative stress. Kandungan antioksidan nya menggalakkan pergerakan sperma menjadi aktif dan meningkatkan kualiti sperma itu sendiri.





Pergerakan sperma yang aktif akan meningkatkan keberangkalian isteri untuk hamil. Oleh itu, pengambilan supplement yang kaya dengan CoQ10 adalah amat digalakkan  sebagai salah satu usaha untuk membantu pasangan suami isteri memperoleh zuriat...


In Shaa ALLAH... kita hanya berusaha.. selebihnya kita redha dan tawakal pada Allah.. dengan izin Allah, impian anda dan pasangan anda pasti akan tercapai.. in shaa ALLAH...


Jika anda ingin membuat sebarang pesanan atau pertanyaan berkaitan produk, sila hubungi saya seperti dibawah ini.

KHAIRULDIYANA BT MOHM ZAINI
SHAKLEE id : 1066543
♥ Sms/WhatsApp/Wechat : 011-39260329
♥ Emel : khairul_diyana83@yahoo.com
♥ Fb : https://www.facebook.com/khairuldiyana.diyana
♥ Page : https://www.facebook.com/diyana83
♥ Page : https://www.facebook.com/Pengedarvitaminpadangserai








Ingin menambah pendapatan.. Kurang modal… Tak tahu cara memulakan perniagaan..
Jom setai Keluarga Jutawan Shaklee kami.. Anda akan dibimbing FROM ZERO to HERO..


Untuk keterangan lanjut KLIK di bawah ini.



Comments